PiscoPenukar jenis kering 200 KVABekalan

  • masa pelepasan:2024-02-20 18:52:05
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:374
  • Penerangan pantas:

    Pisco, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi

Kandungan artikel
yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

PiscoPembuat Transformer

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

AkdepeKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

PengurusanPipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;


PiscoPenukar jenis kering 200 KVABekalan



Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Jumlah jaminan kualitiIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

PiscoPerformasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan,PiscoParameter pengubah 500 KVA minyak yang ditenggelamkan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir,PiscoKomponen utama pengubah kotak, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga,PiscoEfisiensi pengubah kuasa, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain, dalam kes tekanan tinggi. Kita boleh peduli tentang kilang pengubah kuasa dan menguasai banyak pengetahuan profesional.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

PiscoMaklumat produk lain
  • KhvoyPengubah jenis kering 2500kVAKeadaan berkarat

    KhvoyPengubah jenis kering 2500kVAKeadaan berkarat

  • BushehrPengubah jenis kering 480vPerbandingan lebar pendesak

    BushehrPengubah jenis kering 480vPerbandingan lebar pendesak

  • MahabadPengubah jenis kering 630kVAApakah parameter keanjalan

    MahabadPengubah jenis kering 630kVAApakah parameter keanjalan

  • SaqezPengubah jenis kering 630kVAPeneraju industri

    SaqezPengubah jenis kering 630kVAPeneraju industri

  • RafsanjanPengubah jenis kering adalah baikCiri prestasi yang digunakan di perusahaan

    RafsanjanPengubah jenis kering adalah baikCiri prestasi yang digunakan di perusahaan

  • IlamPengubah jenis kering bagi kilang kuasaPenggunaan meluas

    IlamPengubah jenis kering bagi kilang kuasaPenggunaan meluas

  • MiandowabPengubah jenis kering bergerakSeberapa besar kesannya

    MiandowabPengubah jenis kering bergerakSeberapa besar kesannya

  • ShahrudPengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakSebut harga kos terkini

    ShahrudPengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakSebut harga kos terkini

  • segera:Peringatan: Maklumat PiscoPenukar jenis kering 200 KVABekalan memberi anda PiscoPenukar jenis kering 200 KVABekalan oleh syarikat kami, perkhidmatan PiscoPenukar jenis kering 200 KVABekalan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PiscoPenukar jenis kering 200 KVABekalan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PiscoPenukar jenis kering 200 KVABekalan. PiscoPenukar jenis kering 200 KVABekalan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PiscoPenukar jenis kering 200 KVABekalan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!